Re: nadere uitleg fietstrein

Vorige zomer gaan fietsen met de hele familie en per trein vertrokken. Je fiets
kan mee in de bagagewagen. Het kost je 150fr (8 Hfl) per fiets, ongeacht de
bestemming. Je moet wel zelf laden en lossen. Je bent tegen niets verzekerd
en ze garanderen dat er maximum 3 fietsen meekunnen. Dus even oppassen
als je in groep reist.

Groetjes... Patje!

Bredestraat 171 te B-2620 Hemiksem (B)
XX/32(0)3/8773855