Re: Signature

Theo schreef:
>Marcel meende:
>Hoeveel mensen gebruiken er dan nog een fixed-font voor hun e-mail?

Dat doet er niet toe; ASCII-art is principieel niet-proportioneel.
Bovendien: als jij proportioneel font X gebruikt, en ik proportioneel
font Y, wie zegt mij dan dat X en Y dezelfde spatiering hebben?

Marcel (die om deze reden juist Courier voor correpondentie gebruikt).

P.S. En nu weer over fietsen lullen!

/`|,\  Marcel Wijkstra         marcel at lostcity.nl
\ | /  Lost Boys interactive/lab   +31-20-4231525