jouta (was Re: TKG:poly zitting)

J Bons (JBons at T-Online.DE) wrote on 17-01-1998 18:08:

> [...]

Ik heb nog een Jouta, een gele :) Ik weet niet juist welk type het is,
maar de fiets heeft een plastieken koetswerk, met ingebouwde koffer MET
deksel. Nog redelijk in orde (twee voorremmen, derailleur 4x, achterlicht
(knipper led), rode windkappen op de achterwielen (staat wel blitz :),
banden nog in redelijke staat).

Ik was niet van plan hem weg te doen, maar ik rijd er niet echt veel op.
Mits een redelijk bod (+/- 24000 BF) wil ik hem wel verkopen.

Af te halen in Wilrijk, bij antwerpen...

Peter.
grepe at village.uunet.be