Re: TK: WINDCHEETAH's

> From:           aime.pinte at skynet.be
> Date sent:      Mon, 26 Jan 1998 19:28:10

>  drie windcheetahs te
> Een interessant aanbod, maar ik krijg geen beelden op mijn scherm.
>
> 'file:D:\webs\aanhmini.jpg' n'a pas pu etre trouve.

Ik kreeg ook geen plaatjes, helemaal geen plaatjes zelfs. Ook niet van hun
transportfietsen, bedrijfsfietsen, enz.... Ik heb ze gistermiddag hier
even over gebeld. Hopelijk kunnen we binnenkort de plaatjes zien.

De echte liefhebbers kunnen natuurlijk nu de fiets of auto pakken en naar
Drenthe rijden:

Christiania Bikes
Boslaan 10
7875 AR  Exloo
Tel: 0591-549060
Fax: 0591-549324

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]