Re: TK: WINDCHEETAH's

> Ik kreeg ook geen plaatjes, helemaal geen plaatjes zelfs. Ook niet van hun
> transportfietsen, bedrijfsfietsen, enz.... Ik heb ze gistermiddag hier
> even over gebeld. Hopelijk kunnen we binnenkort de plaatjes zien.

Als je perse eerder plaatjes wil zien moet je de opgehaalde html pagina(s)
even saven en editen, en daarna de aangepaste pagina(s) bekijken.
Wat aanpassen betreft:
alle voorkomens van dingen als 'file:///D:/webs/' vervangen door 'http://www.christiania-bikes.nl/', zodat je dus URL's krijgt als:
 http://www.christiania-bikes.nl/windch5.jpg

Groetjes,