Re: acculader

aime.pinte at skynet.be wrote:

> >Ga naar de locale modelbouwboer
> > National Aerospace Laboratory NLR
> daar moet toch beter te vinden zijn(:->

Zeker. Vlieg- en ruimtewaardig, stralingshard, redundant, bestand tegen -55
tot +125 graden en vacuumbestendig; beetje overkill voor
fietselektronica...

Ik ontdekte overigens pas na verzending dat ik mijn voeter-van-de-zaak had
laten staan. Slordig.

Alte, die het alweer bijna kan opbrengen om op de fiets de polder te
doorkruisen, zodat hij weer kan meepraten met de echte bikkels van deze
groep.