Re: toertochten / wedstrijden R'dam e.o.

Ruud de Cocq wrote:

> Wie heeft er info over toertochten, wedstrijden en dergelijke in de
> omgeving van Rotterdam / Den Haag ? (februari, maart)
>
> Snelle groeten, Ruud de Cocq

Ik ben een tijdje geleden meegeweest met een ligfietsdag van Touw
ligfietsen. Op iedere eerste zondag wordt een dag georganiseerd waar
vooral beginnende ligfietsers allerlei typen ligfietsen kunnen
uitproberen. Het is fijn fietsen in de omgeving van Brielle (Touw
Ligfietsen zit in het plaatsje Vierpolders, vlakbij Brielle) en het was
beregezellig. Bel ze even voor meer info:

Touw Ligfietsen.
Hossenbosdijk 6,
3237 KD Vierpolders
tel: 0181 - 415204

Verder organiseert Kemper (lig)fietsen in Den Haag regelmatig
toertochten.
Ik heb alleen hier niet het adres. Waarschijnlijk kun je het wel vinden
via http://www.ligfiets.net

Nog snellere groeten,

Danny