Re: archief

On 29 Jan 98 at 16:36, p heideman wrote:

Pytrik en de rest,

> wanneer gaat het archief van deze mailinglist weer eens worden
> bijgewerkt? ik heb nu zo'n grote voorraad ligfiets mailtjes dat ik
> ze wel een keer wil lozen, maar ik wil ze ook nog wel kunnen lezen.

Lozen maar!

Het archief is zojuist geupload. Het is momenteel bijgewerkt tot 26
januari. Rest volgt. De tot nog toe gebruikte zoekengine voldoet
helaas niet meer. Die heeft nogal moeite met het indexeren van de
grote hoeveelheid html files (+- 2000) in het archief. Momenteel test
ik een andere. Als dit klaar is, meld ik het hier.

Veel plezier.
--
 Wilbert Scheer, webmaster at ligfiets.net | buzzer: 06-65337166