Re: Pedalen voor ligfietsen

M.vdWeijden at riza.rws.minvenw.nl wrote:
> SPD schijnt op de lange
> afstand ook weer niet de oplossing te zijn (constant je voeten in de zelfde
> hoek levert ook weer verkramping op?). Bovendien houdt je het probleem van
> onvoorziene valpartijen als je voeten blijven steken. Wie heeft een handige
> oplossing of ervaring hiermee?

Ik heb zelf SPD pedalen op m'n mountainbike en heb daarmee wel eens een
hele dag lang op de fiets gezeten, maar ik heb nog nooit last gehad van
verkrampte voeten. Je voeten hebben namelijk een kleine speling naar
links en naar rechts, waardoor je niet helemaal in de zelfde houding
hoeft te blijven. Wat ik me wel afvraag is hoe makkelijk je op een
ligfiets uit SPD pedalen kunt komen.

Groeten, Harm Lammers