Re: Zie de WINDCHEETAH (2)

Beste Roel,

Sinds 1 jaar heb ik een Windcheetah. Het rijdt als een trein en is elke
gulden waard. In aanschaf is de prijs mogelijk wat hoog, maar meteen daarna
krijg je voor dat bedrag een rijgenot wat elke hoge aanschafprijs doet
vergeten. Zelfs bergop kan ik met de "gewone" trimmers omhoog. Dit is toch
te danken aan het relatieve lichte gewicht van de Windcheetah (15kg). Op
het "vlakke" kun je gemakkelijk 30 km/uur aanhouden, over een afstand van
150-200 km!! Probeer dat maar eens op een gewone racefiets (wel alleen
rjden, niet in een peleton).
Roel, je krijgt geen spijt van de aanschaf van een Windcheetah.

Met vriendelijke groet,

Peer Koenraads