Re: Gezocht: Challenge Cirrus rijders

At 10:48 01/02/98 +0100, you wrote:
>Hallo ligfietsers,
>
>Ik heb ontdekt dat bij m'n cirrus een Magura remleiding aan het slijten is
doordat m'n kettingbuis er langs schuurt. Inmiddels weet ik dat dit niet
alleen bij mij zo is, maar ook bij iemand anders met een cirrus.

>Zijn er meer mensen met dit probleem, en zo ja 'wat kan ik er aan doen?'
>
>Met vriendelijke groeten,
>
>Marcel Pronk
>
>Reacties per e-mail graag.

Ha die Marcel,

Ik ben vandaag effe op mijn gewone fiets, maar als ik vanmiddag thuis ben
zal ik kijken. Tot nu toe nog geen problemen geconstateerd, maar we zullen
zien... Je hoort morgen meer.

Groeten,  Theo

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285