Re: ketting reinigen

>Wie weet er een efficiente en praktische manier om de ketting (of moet ik
>zeggen 3 kettingen) schoon te maken ?
Er bestaat (tenminste in België (in de Go-sport keten)) een toestelletje dat
je vult met één over andere vloeistof. Je schuift het over je ketting en
trekt deze hierdoor. Of het goed werkt weet ik niet, ik moet namelijk voor
het ogenblik nog
geen lange ligfietsketting reinigen, en dus doe ik dat nog handmatig.
(Tenminste één troost bij het voorlopig gedwongen bukfietser blijven...)

Groeten, Bert Bruynooghe