RE: brompton conversion kit

> vouwfietsen.
> bezitten , of er een keer op gereden hebben??

Ik heb ruim een jaar gelden naar deze kit geinformeerd. Toen waren er
nog geen dealers in Nederland. Steker nog het ding was nog niet echt
prodktie rijp. Ik heb gehoord dat in de tussentijd een andere producent
is gezocht en dat deze producent extra testen met betrekking tot de
veiligheid wilde doen. Daarna is het heel stil gebleven.

Groetjes,
Toni