Re: 11-stedentocht

Hoi Theo (en andere lijsters),
Jawel, ik heb me al opgegeven! Alleen weet ik nog niet of ik wordt ingeloot. Het is de
bedoeling samen met een vriend de tocht te volbrengen. Ooit eens bij een etentje samen met
hem zitten opscheppen dat we zo'n stukkie best wel konden fietsen. Natuurlijk werd dat
direct door onze wederzijdse wederhelften aangegrepen om een weekendje Parijs in de
wacht te slepen als we de tocht niet zouden uitfietsen (lopen mag ook). Zij denken
namelijk dat we het niet halen, hu hu. Wij weten wel beter, wij gaan namelijk een geheim
wapen in de strijd gooien: de ligfiets. Ik op een zelfgewrocht gedrocht dat in het
pre-verf stadium verkeert, hij op een huurligfiets.
Over de bouw van mijn Model 1 (en een driemaandse tocht op een bukfiets) zal ik binnenkort
een verhaaltje op het web zetten.

Groeten, Jan Peter Tamminga

   ____ -- / |
   o   o      /\

-- BEGIN included message

Hoi allemaal,

2e Pinksterdag wordt weer de 11-stedentocht voor de koukleumen gehouden. Je
mag dus fietsen en hoeft niet te schaatsen!!! Ik wilde eigenlijk weten
hoeveel mensen van plan zijn die te gaan fietsen. Het lijkt me aardig (ook
in ligfiets- promotieopzicht gezien) om met een groep ligfietsers te gaan.
Bovendien is dat weer eens iets anders dan achter een schermpje zitten!

Voor een sfeer impressie en meer info kijk je op:
        http://hetfrieseweb.com/fiets11steden/l
Laat in ieder geval es weten of je je al hebt aangemeld/opgegeven.

Groeten,

Theo - die hoopt op 1 juni een paar honder kilometer te fietsen- de Gruiter

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285

-- END included message