Fietsvakantiebeurs

't Is natuurlijk  preken voor eigen parochie als ik het hier
aankondig. Maar mocht je het leuk vinden: as zondag (15/2; 13.30
uur) houden Manja en ik een praatje over onze belevenissen op de
ligfiets in  Oost Turkije. Centraal staan natuurlijk de dia's
want Turkije is vooral een waanzinnig fraai land.
                                 ^^^^^

Zijn wij niet interessant genoeg: vo'o'r ons kletst Frank van
Rijn, na ons Bart
A(a)rdema (sorry Bart, 3 of 4 A's?).

Groeten,  Andre de Boer.

Tijd,  plaats: de beurs is op 14 en 15  feb in het Sportcomplex
Merwestijn in Niewegein.