Re: TKG: Revolutionaire Speciale Ligfiets gevraagd

> From:          ricwolt at gil.com.au
> To:            nlhpv at ford.il.fontys.nl
> Subject:       TKG: Revolutionaire Speciale Ligfiets  gevraagd
> Date:          Wed, 11 Feb 1998 06:10:59 -0500

~~knip~~
> Gevraagd een ligfiets liefst met een BMW motorblok, als iemand die heeft kom ik gaarne van de zomer even langs.
~~knip~~

Je bent altijd welkom, ik heb nog een R75/5  staan met volle kuip
(minimaal 24% minder luchtweerstand) en zit alleen nog te wachten op
de kuipstoel van Mathilde, want reken maar dat je rug gaat zweten met
een ligfiets van om en nabij de 250 kg (staat niet op het kenteken
;~)) Maar, ik geef de moed niet op, hij is van '71, dus hoef ik geen
wegenbelasting te betalen en als je er twee weken op oefent trap je
op Cycle Vision op een "normale" ligfiets alle records aan splinters!

Evenzogoed veel succes met je zoektocht, ik ben net zo'n freak als
jij en kan helaas (nog) geen afstand doen van mijn
BeeEmDoubleYouRecumbent.

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......