Re: Rugleuning ligfiets

>Ik wil graag afstuderen op de rugleuning van een ligfiets. De huidige
>rugleuningen zorgen voor een bezwete rug. Ik wil iets bedenken, wat dit
>tegengaat. Hoeveel geld wilt u betalen voor een rugleuning met een
>minder zwetende werking?

Is deze vraag al een begin van je onderzoek? Wat weinig wetenschappelijk
die vraag.... Het natuurlijke antwoord is: "voor een rugleuning met minder
zwetende werking wil ik meer geld betalen".

Is het nu een onderzoek marketing, industrieel ontwerp, ergonomie,
sport-fysiologie of economie?

Rene
---
http://www.xs4all.nl/~voorburg/