Re: Rugleuning ligfiets

>De huidige
>rugleuningen zorgen voor een bezwete rug. Ik wil iets bedenken, wat dit
>tegengaat. Hoeveel geld wilt u betalen voor een rugleuning met een
>minder zwetende werking?
Dat hangt er vanaf:
1. Hoezeer is de vorm van de leuning aangepast aan MIJN rugvorm? Is de vorm
ook zijdelings geprofileerd (= nadeel van een aantal houten zitjes)?
2. Hoeveel meer zweet wordt geventileerd? Eigenlijk zoekt iedereen naar een
stoeltje dat GEEN zweet veroorzaakt...
3. Hoeveel extra nadelen worden toegevoegd om dat ene op te heffen?
(Bijvoorbeeld: de 'hangmat'-modellen laten minder toe je schrap te zetten
tegen de leuning.)

Kortom: tenzij je met iets écht revolutionairs komt zal waarschijnlijk
niemand bereid zijn meer te betalen dan de traditionele zitjes kosten, en
helaas valt een revolutie meestal niet te plannen...

mvg,
Bert Bruynooghe.
Bert Bruynooghe
Brics nv