Re: Rugleuning ligfiets

> From:           "BOS, MATHILDE VAN DEN" <94101017 at sggm.hhs.nl>
> To:             "'nlhpv at maillist.il.fontys.nl'" <nlhpv at ford.il.fontys.nl>
> Date sent:      Wed, 11 Feb 1998 14:46:44 +0100

> Ik wil graag afstuderen op de rugleuning van een ligfiets.
Liggend afstuderen... Studenten hebben 't maar zwaar tegenwoordig :)

> De huidige rugleuningen zorgen voor een bezwete rug. Ik wil iets
> bedenken, wat dit tegengaat.

Volgens mij zijn er al diverse oplossingen.

> Hoeveel geld wilt u betalen voor een rugleuning met een minder zwetende
> werking?

Dit hangt van de concurrende oplossingen af. Kijk eens op de FietsRAI wat
andere leveranciers hebben bedacht en wat zij ervoor in rekening brengen.

> groetjes Mathilde,  94101017 at sggm.hhs.nl

Ik wens je succes met je afstuderen!
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]