RE: Rugleuning ligfiets

Aart Wessels wrote:

>Wellicht ben je al bekend met het feit dat diverse ligfietsfabrikanten
>ook het fenomeen bezwete rug hebben onderkend. Van een van hen (Alligt
>in Eindhoven, Leo Visser, 040 - 251 57 28) weet ik dat hij een speciaal
>kunststoffen zitje heeft ontwikkeld, bekleed met een schuimrubberachtige
>stof, en (rijkelijk) voorzien van ventilatiegaten (in mijn herinnering
>met een doorsnee van zo'n 5 cm).

Als het gaat om het houten zitje met de zwarte schuimrubberen bekleding, dan
kan ik je zeggen dat een paar van die gaten echt erg weinig uitmaken. Achter
een paar gaten in het schuim zit nog gewoon hout (vanwege de schroeven), en
na een uurtje rustig rondtoeren, staat in die gaten toch altijd wel een
klein plasje vocht.

Groetjes,
Gerben-Jan