Re: Rugleuning ligfiets

> Ik wil graag afstuderen op de rugleuning van een ligfiets. De huidige
> rugleuningen zorgen voor een bezwete rug. Ik wil iets bedenken, wat dit
> tegengaat. Hoeveel geld wilt u betalen voor een rugleuning met een
> minder zwetende werking?

Ja, een zweterige rug is niet prettig en wat geld heb ik er wel voor over.
Maar hoeveel is voor iedereen natuurlijk verschillend maar als je boven de
honderd gulden gaat zitten vind ik een handdoek uiteindelijk goedkoper.
Belangrijk is ten eerste hoe het overige ligcomfort en vooral de belasting op
de rug is.
Maar veel succes met je onderzoek hoor!

Groeten,

M at rcel