rugleuning/zitje

Dat verhaal met het zweten in de rug intrigeert me. Hoewel ik nog maar beperkte
ervaring met ligfietsen heb en derhalve enige bescheidenheid past, misschien een
tip om eens mee te experimenteren: Zijde. Zijde is een stof die van alle textiel
het beste vocht opneemt. Voorzover ik weet  dan 30% meer als katoen. Het zou de
moeite waard zijn het eens te proberen. Hoes maken en om de zitting spannen.
Joop Bons
Millingerstrasze 21
47559 Kranenburg BRD