RE: rugleuning/zitje

> en

> staat je fiets in de zon begint ie uit zich zelf te rijden.
> heel eng.
>
> pytrik

Nee, als je je fiets parkeert sluit je natuurlijk de motor aan op de
dynamo die je electronische alarm installatie van stroom voorziet.

Toni "Moet ik hier echt alles uitleggen" Cornelissen

--
Toni Cornelissen       | Niets staat zo interessant
Grenco Besturingsgroep | als een spreuk aan de onderkant
tcornelissen at grenco.nl | toni at dse.nl
(+31)(0)73-6203 186    | http://www.dse.nl/~toni/