Re: Rugleuning ligfiets

Gezien de weinig wetenschappelijke stelling van de vraag van Mathilde over
zweet en de rugleuning van ligfietsen vroeg ik me het volgende af:

>Is het nu een onderzoek marketing, industrieel ontwerp, ergonomie,
>sport-fysiologie of economie?

Nu ik de discussie zo eens aan heb gezien weet ik denk ik het antwoord: ze
doet als antropoloog onderzoek naar de exotische sub-sub-cultuur van een
stel rare ligfietsers op het Internet. Wat een vreemde discussies levert
dat op zeg....

Ik ben heel benieuwd naar haar conclusies straks...

Rene -die ook een beetje raar is- Voorburg