Antw: re:optima condor

Aan 16-2-98 9:10, in bericht <C12565AD.002B18D6.00 at notesmta.rivm.nl>,
Marc.Dirkx at RIVM.nl schreef:

> -nederlandse vereniging voor human powered vehicles-
>
> From: Marc Dirkx at RIVM on 02/16/98 09:10 AM
>

> To:   nlhpv at maillist.il.fontys.nl
> cc:
> Subject:  re:optima condor

> de onderdelen van mijn MTB.
> Hoi Henko,
>
> Een frameset kost (eind vorig jaar) 1795 gulden. Daarvoor heb je eigenlijk
> alles wat nodig hebt aan 'speciale' figfiets onderdelen, behalve het kussen
> van het stoeltje. Dit is: frame, voorvork, achtervork, rubber veerelement,
> stuurpen, stuur, stoeltje, ballehoofd, trapas (niet de cracks), spatborden,
> [...]

Hallo,

Enkele opmerkingen van de bouwers!
De prijs van een frameset van de Condor is nog steeds Fl. 1795,00.
De oude Canti's zijn te monteren met de z.g. tektro powerhanger, welke wij in
ons assortiment hebben, deze kosten ongeveer een gulden of 20, voor voor- en
achterwiel.
Het moet mogelijk zijn om een brede ATB-band van 47mm te monteren op zowel het
voor- en achterwiel. Het enige probleem kan dan de montage van de spatborden
zijn.

Met groeten, michael
OPTIMA CYCLES