flevobike off the road.

Elke tourfietser komt wel eens op een punt waarbij de weg een stuk minder
mooi is dan vanaf de wegenkaart was verwacht. Zo ik ook met mijn Flevobike.
Indien de paden uitgerust zijn met stenen en kuilen ga ik als een ruiter van
een zeer wild paard stuiterend van de ene kuil naar de anderen. Vaak is mijn
stalen ros niet meer in de hand te houden en wordt het lopen. Dit zelfde pad
is voor een 'normale' rechtop fiets, zij het met enige moeite, te berijden.
Ik heb het idee dat dit aan de voorvering van de Flevobike ligt welke in dit
soort situaties eerder tegen dan mee werkt. Welke Flevobike rijder heeft een
goede oplossing voor dit probleem?

Met vriendelijke groet,
Bart Ruisch
(ruischbj at xs4all.nl)