RE: flevobike off the road.

Bart schreef:

> Indien de paden uitgerust zijn met stenen en kuilen ga ik als een
> ruiter van
> een zeer wild paard stuiterend van de ene kuil naar de anderen. Vaak
> is mijn
> stalen ros niet meer in de hand te houden en wordt het lopen. Dit
> zelfde pad
> is voor een 'normale' rechtop fiets, zij het met enige moeite, te
> berijden.
> Ik heb het idee dat dit aan de voorvering van de Flevobike ligt welke
> in dit
> [...]
Volgens mij ligt het aan de lage druk die op het voorwiel van de flevo
werkt. En omdat je de flevo ook van voren aandrijft verlies je heel snel
je tractie en daarmee de bestuurbaarheid.

Mijn oplossing is omrijden en wel een goede weg vinden. Ook niet echt
een goede oplossing.

Groetjes Toni

--
Toni Cornelissen       | Niets staat zo interessant
Grenco Besturingsgroep | als een spreuk aan de onderkant
tcornelissen at grenco.nl | toni at dse.nl
(+31)(0)73-6203 186    | http://www.dse.nl/~toni/