Re: nlhpv-digest V1 #298

On Wed, 25 Feb 1998 02:00:14 +0100, nlhpv-digest wrote:

>Date: Wed, 25 Feb 1998 00:21:40 +0100
>From: "Siem Weel" <sweel at euronet.nl>
>Subject: Re: Hij rijdt weer

>Zoiets wil ik ook op mijn Amigo. Waar kan je zo'n accu kopen?

Bij een modelbouwzaak, of (zoals ik) bij Conrad Electronics
(postorder of winkel in Rotterdam)

En ziet
>dat er een beetje netjes uit, zo'n accu?

De accu zelf is een klein grijs doosje van 10x2.5x5 cm met twee
kabelschoen-lipjes eraan en weegt 300 gram.
De accu is 6V 1,3 Ah, dus goed voor een twee uur standaard halogeen
fietslicht, kost 24,95 en heeft betelnummer 25 53 94-55 en staat op
blz 734 van de '98 katalogus.
Je hebt dan wel een lood-accu-lader nodig van ongeveer 50,=
Wil je NiCd accu's, dan ben je een 33 gram lichter, en een dubbele
prijs kwijt, plus dat er dan wel een kastje omheen moet.

 Of moet je er zelf een
>kastje omheen maken?
Je moet hem in iedergeval wel vast maken aan het frame, maar een echt
kastje is niet noodzakelijk

>Groeten,
>Siem

>mailto:sweel at euronet.nl