Ligfietstocht

Ik heb het plan opgevat om een fietstocht te gaan maken met mijn
Flevobike Racer door Nederland van een paar dagen. Tent mee e.d.
Nu heb ik alleen geen ervaring met het vervoer van bagage op mijn
ligfiets. Normaal gebruik ik hem voor woon-werk verkeer. Hij is wel
voorzien van een achterdrager, maar deze lijkt mij niet voldoende om
alle bagage aan op te hangen. Is (zijn) er iemand die mij hierover een
aantal tips kan geven?

Harco.