re: nat chromoly

Hallo Jan Peter,

Ik rij reeds enekele jaren op Low-Racers, eerst op een Valenteyn, nu op een
M5 Low Racer en een Hurri.
Mijn ervaring is dat je bij regenweer inderdaad goed nat wordt tussen je
benen, vermits het water tegen de buis, die tussen je benen zit, opspat. Als
je ketting omgeleid wordt boven het voorwiel, en je brengt er geen buisjes
over aan, dan krijg je ook nog eens het vuil van je ketting in je gezicht (en
dat is helemaal niet aangenaam). Op de Hurri, die ik nog niet zo lang heb,
blijkt dit alles wel mee te vallen (als je terminste geen zitje hebt met
gaten voor de verluchting, langswaar het water ook heerlijk op je rug kan
spatten!).

Als het regent moet je dus maar een goede regenbroek aandoen, of je laat je
benen gewoon lekker nat worden, dat gebeurt onder de douche toch ook!!!

Groetjes,

Olivier-die nooit meer voor een bukfiets kiest-Sels