Re: achterrem flevoracer

> Alleen de slang tussen remhendel en remcylinders is rond een meter
> te lang (misschien de juiste lengte voor MTB's), maar... met een
> hydraulische systeem is dat helemaal geen probleem! Nu heb ik on der
> mijn stoeltje een driefout spiraal remslang liggen.

Begrijp ik hier nu uit dat je de leiding als het ware hebt opgerold?
Heb je die 'onderweg' nog ergens aan vastgezet?

Ik ben namelijk bezig een achterrem op mijn Bike te monteren en zou
juist deze week de kabel gaan inkorten...

Niet doen.

Mijn 'rol' heeft een doormaat van tussen 15 en 20 cm en ik heb hem aan
de frame vastgezet met een riempje van ouderwetse clipracepedalen.
Altijd makkelijk te openen dus.

Je voelt wel een klein verschil tussen je rechter en linker remhendel:
De achterremhedel komt ietsje langzamer weer terug in de normale
positie dan de voorrem. Maar op mijn voorrem zit echter een slang van
maar 25 cm totale lengte... Qua remkracht voel ik geen verschil.

Groetjes,
Mark.