RE: Alleweder assembleren moeilijk?

>Voor de volgende winter wil ik de aanschaf van een Alleweder
>overwegen. Graag hoor ik van jullie of het zelf in elkaar zetten (als
>je het bouwpakket koopt) moeilijk is voor een nauwelijks technisch,
>maar redelijk handig persoon (waarmee ik mezelf bedoel). Als ik het
>zelf kan hoef ik minder lang te sparen!

Erno,

Ook ik ben van plan zelf een alleweder in elkaar te zetten dit jaar.
Moet in ieder geval voor de winter klaar zijn.
Van Chris Teuben weet ik dat hij met dezelfde plannen rondloopt.
Wie weet zijn er nog meer. Ik voel er wel wat voor om kontakt te houden en elkaars ervaringen uit te wisselen.

Groet, Karel