Re: nat chromoly

Olivier Sels wrote:

> Hallo Jan Peter,

> (over nat worden door spatwater op lage racers)

> Als het regent moet je dus maar een goede regenbroek aandoen, of je laat je
> benen gewoon lekker nat worden, dat gebeurt onder de douche toch ook!!!

Ik heb een schattig spatbordje gemaakt dat het spatwater van mijn
voorwiel effectief tegenhoudt. Gewoon een paar laagjes triplex met lijm
ertussen om het voorwieltje heen gebogen en na droging een stripje
triplex zijdelings ertegen aangeplakt en voila: een spatbordje op maat.
En 't ziet er nog leuk uit ook.

Groetjes,

Danny