RE: Alleweder assembleren moeilijk?

>Erno,
>
>Ook ik ben van plan zelf een alleweder in elkaar te zetten dit jaar.
>Moet in ieder geval voor de winter klaar zijn.
>Van Chris Teuben weet ik dat hij met dezelfde plannen rondloopt.
>Wie weet zijn er nog meer. Ik voel er wel wat voor om kontakt te houden en
elkaars ervaringen uit te wisselen.

>Groet, Karel

Ha die Karel,

Ik ben ook van plan een Alleweder aan te schaffen, al dan niet in
geassembleerde vorm, al dan niet tweedehands, om er vervolgens dit jaar
(waarschijnlijk eind zomer) mee naar Het Noorden te trekken. Graag hoor ik
van ieders ervaringen bij het alleweder-knutselen.

Groeten, Theo - die later zijn sigature zal moeten aanpassen aan het rijden
van een alleweder - de Gruiter

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285