liggers te huur?

Beste tegen- en dwarsliggers,

ik zou graag een 10-tal vrienden kennis laten maken met de ligfiets (goed
voor de zaken, er zijn er al twee van de vorige reeks die een ligger
hebben gekocht :).

Ik zoek dus verhuur voor een achtal gemakkelijke ligfietsen, in een mooie
omgeving waar we een weekeindje kunnen toeren. Er moet dus binnen
fietsafstand (beginners!) een camping, trekkershut, chalet of iets
dergelijks zijn. Het mag ook niet te ver van Antwerpen liggen; liefst
minder dan twee uur met de auto.

Met dank,
Peter.
--