RE: liggers te huur?

Peter schreef:

> Ik zoek dus verhuur voor een achtal gemakkelijke ligfietsen, in een
> mooie
> omgeving waar we een weekeindje kunnen toeren. Er moet dus binnen
> fietsafstand (beginners!) een camping, trekkershut, chalet of iets
> dergelijks zijn. Het mag ook niet te ver van Antwerpen liggen; liefst
> minder dan twee uur met de auto.

Liggende Hollander in Eindhoven. Daarvan weet ik dat hij ook
arragementen in samenwerking met de VVV heeft. Hier heb ik ook goede
ervaringen mee toen ik een ligfietstocht voor mij collega's
organiseerde. De omgeving van Eindhoven is qua natuur ook zeer de moeite
waard.

Dat zelfde geldt ook voor de omgeving van Bergen aan Zee (Twigt) En ook
daar heb ik goede ervaringen mee. Met Touw (Briele) heb ik geen
ervaring, maar dat zal ook wel goed zijn.

Groetjes, Toni

--
Toni Cornelissen       | Niets staat zo interessant
Grenco Besturingsgroep | als een spreuk aan de onderkant
tcornelissen at grenco.nl | toni at dse.nl
(+31)(0)73-6203 186    | http://www.dse.nl/~toni/