Re: liggers te huur?

>ik zou graag een 10-tal vrienden kennis laten maken met de ligfiets (goed
>voor de zaken, er zijn er al twee van de vorige reeks die een ligger
>hebben gekocht :).
>
>Ik zoek dus verhuur voor een achtal gemakkelijke ligfietsen, in een mooie
>omgeving waar we een weekeindje kunnen toeren. Er moet dus binnen
>fietsafstand (beginners!) een camping, trekkershut, chalet of iets
>dergelijks zijn. Het mag ook niet te ver van Antwerpen liggen; liefst
>minder dan twee uur met de auto.
>
>Met dank,
>Peter.
In BelgiŽ weet ik drie adressen:
*Marcel Reymen
 Broederspad 11
 3550 Heusden-Zolder
 011-25 21 29
=>Hier worden een 10-tal zelfbouwligfietsen verhuurd, 900BEF voor een
volledige dag, 500 BEF voor een halve. Naar eigen zeggen is het daar een
vrij landelijke streek om te fietsen, je krijgt ook routebeschrijvingen als
je huurt. Als je met een grotere groep komt is Marcel zelf bereid om mee te
fietsen.
*De Ligfiets
 Lange Viloettestraat 217
 9000 Gent
 09-223 44 96
=>Eigenlijk gericht op de verkoop, dus ik vermoed dat een groep meer
problemen veroorzaakt. Hier vragen ze 1000BEF/dag + 7000BEF waarborg. De
zaak zelf is gelegen in het autovrije Begijnhof, dus je kunt je eerst wat
inleven. Van daaruit is de Schelde vlakbij, waar je vrij rustig kan fietsen.
*Bel Bent
 Knokse weg 31
 9880 Aalter
 09-550 00 00
=>Gericht op de verkoop, 1000BEF/dag. Geen idee of daar rustig te rijden is
en of daar met een groep ken gehuurd worden.

Je kan ook eens een kijkje nemen op de FietsFaq:
http://www.xs4all.nl/~marcz/FIETS/fietsfaq.9.html
Hier vind je ook alle Nederlandse adressen.

mvg,
Bert Bruynooghe.