re: Voorrem op lage racer

Naar aanleiding van het bericht dat een voorrem op een lage racer minder goed
zou werken omdat de velg vettig wordt, kan ik alleen maar zeggen dat ik dat
niet echt merk op mijn M5 Low Racer.
Oppassen met een Magura rem achteraan op een lage racer!! Doordat het
merendeel van je gewicht op het voorwiel rust, kan je sneller onderuit gaan
wanneer je remt in (natte) bochten. Dit geldt vooral voor Magura remmen die
het wiel nogal snel blokkeren. Wat ik hier schrijf, gaat uit van mijn
ervaring op Indoorwedstrijden en winterse tochten.

Groetjes,
Olivier-die liever niet onderuit gaat in een bocht, maar dat toch af en toe
doet-Sels