Anders: Flevo Bike

De volgende advertentie werd toegevoegd aan de Ligfiets Markt:

Soort: Anders
Kop:   Flevo Bike
Van:   Stefan Kamphuis
Email: stefan at wbptue.wb.utwente.nl, df110 at signaal.nl
-------------------------
Na mij georienteerd te hebben in de ligfiets wereld, wil ik de stap ondernemen om een Flevo Bike te bouwen. Op dit moment ben ik in het bezit van schetsen van het model '89. Dit model heeft een wielbasis van ongeveer 950 mm en een sprong van 80 mm (uitgev
eerde stand). De huidige BIKE heeft daarin tegen een wielbasis van 970 mm een een sprong van 60 mm. Uiteraard hebben beide versies een balhoofdshoek van 45 graden. Wanneer je ervaring hebt over de invloed van deze basismaten op het rijgedrag van de BIKE z
u je mij dan daarover kunnen adviseren.

--
 Ligfiets Markt, http://www.ligfiets.net/markt/