Re: Anders: Flevo Bike

At 04:15 4-3-98 -0500, you wrote:

>De volgende advertentie werd toegevoegd aan de Ligfiets Markt:
>
>Soort: Anders
>Kop:   Flevo Bike
>Van:   Stefan Kamphuis
>Email: stefan at wbptue.wb.utwente.nl, df110 at signaal.nl
>-------------------------
>Na mij georienteerd te hebben in de ligfiets wereld, wil ik de stap
ondernemen om een Flevo Bike te bouwen. Op dit moment ben ik in het bezit
van schetsen van het model '89. Dit model heeft een wielbasis van ongeveer
950 mm en een sprong van 80 mm (uitgeveerde stand). De huidige BIKE heeft
daarin tegen een wielbasis van 970 mm een een sprong van 60 mm. Uiteraard
hebben beide versies een balhoofdshoek van 45 graden. Wanneer je ervaring
hebt over de invloed van deze basismaten op het rijgedrag van de BIKE zo
> [...]
hebt over de invloed van deze basismaten op het rijgedrag van de BIKE zo

Hoe komt het dat ik de advertenties van de ligfietsmarkt toch steeds twee
keer binnen krijg????

Pytrik Heideman