Re: Anders: Flevo Bike

On  4 Mar 98 at 10:21, p heideman wrote:

> Hoe komt het dat ik de advertenties van de ligfietsmarkt toch steeds
> twee keer binnen krijg????

Niet steeds, kijk maar na. Overigens als je naar de tijd van deze
twee kijkt, zijn ze vlak na elkaar gepost (minuutje verschil). Als
iemand besluit tot versturen en daarna hem weer delete en vervolgens
nog wat wijzigt en opnieuw post, krijg je er twee. Zoiets moet hier
gebeurt zijn.

Als jullie (leden van de lijst) die advertenties alleen maar lastig
vinden, wil ik die automatische posting er wel afhalen hoor. Laat
maar horen (via e-mail).

Groeten,
--
 Wilbert Scheer, webmaster at ligfiets.net | buzzer: 06-65337166