Re: nat chromoly

Jan Peter Tamminga schreef:

> Hoi allemaal,

> <knip> Bij mijn windvangfiets heb ik wel eens als ik door plassen rijdt dat
> het water in meer of mindere mate over mijn voeten sproeit. Nu lig je op een laagligger
> (neem als voorbeeld maar eens de challenge hurricane) met je achterwerk ongeveer op
> dezelfde plek als waar bij een rechtopfiets je voet natspat.
> Moet ik bij nat weer op een natte broek rekenen of valt alles wel mee? <knip>

Gelukkig valt het op de hurricane erg mee. Er spat wel water op, maar de dikke framebuis werkt
tamelijk goed als spatbord. Met veel zijwind wordt het water er wel eens langs geblazen,
gelukkig  is dat nooit erg veel. En bedenk: je voeten blijven droog en je rug is lekker warm!

Groet,
           Theo - die in zijn alleweder lekker door het land saunaat - Mol.