Re: V-brake's / Cantilever / flevobike besturing

>L-Brakes zijn mij totaal onbekend ???

Ik heb het altijd verkeerd gelezen of ik heb vanwege de L vormige vorm van
die nieuwe remmen ze gewoon als L-brake gezien. In mijn herinnering werden
cantilevels een aantal jaar geleden ook wel een V-brakes genoemd (wegens de
V vormige vorm!).
Niet echt logisch,die V,  maar ik weet weer wat bedoeld wordt.

Bedankt en gegroet, Arjan Wijdeveld