Re: Challenge Hurricane

Pieter Jenniskens wrote:

> Misschien weten jullie ook nog andere ligfietsen die aan te raden zijn.
> Ik wil er vooral snel op gaan, maar het geld is niet onbeperkt. Boven de
> Fl 4000,- ga ik niet (Dus geen low rider).

De M5 Speedliner Street Legal: ca. 1600,-
De M5 Speedliner Blue Glide : ca. 1600,-
De Challenge Focus: rond de f 2000,-

Persoonlijk vind ik de Street Legal erg mooi en snel. Gooi er een paar
honderd gulden extra tegenaan en je hebt een goed afgemonteerde fiets
(standaard uitvoering is ietwat sober).
De Challenge Focus is ook erg goed ontvangen en is voor z'n geld goed
afgemonteerd.

Danny