Re: Challenge Hurricane

Die M5 Street legal heeft ook mijn interesse, alleen is er iets mis
met de naam 'street legal'. Ik kan moeilijk zien op de M5 site wat
er standaard  voor die 1.495fl. geleverd wordt. Verlichting, spatborden
(of zijn die overbodig?), bagagedrager, etc zijn er blijkbaar niet op
gemonteerd.

Heeft er iemand trouwens ervaring met het momteren van een fietskar
op een ligfiets. Met mijn klassieke fiets trek ik regelmatig een een
Batavus vouw(plooi) kar. Is dat te doen? Wij trekken de laatste jaren
steeds op tocht langs de jeugdherbergen en ik trek dan die kar met
alle kledij, slaapzakken, etc. erin voor 2 volwassenen en 3 kinderen.

Bedankt.