Re: Challenge Hurricane

Je zou eens kunnen kijken op ligfiets.net daar is sinds kort de pagina
van Challenge bij gekomen en de pagina van flevobike is er al een tijdje
dan kun je misschien wat prijzen van de standaard modellen vergelijken.
Daarbij kan ik wel zeggen dat de Challenge hurricane mischien wat meer
allround is dan de racer. Dus afhankelijk van wat je er nog meer mee wil
doen dan hard rijden kun je je keus bepalen.
De Challenge heeft een bovenstuur dat in hoogte verstelbaar is waardoor
je het op je buik kunt leggen als je lang rechtdoor gaat en voor korte
bochten (stadwerk) houdt je hem iets hoger. Terwijl de racer gestuurd
moet worden met je benen, en dat is zeker in het begin erg lastig.
later schijnt het te wennen, je kunt er- in tegenstelling tot de Hurri.-
zelfs zonder je handen te gebruiken, mee fietsen, aangezien die alleen
maar dienen om de enkele voorrem mee te bedienen.
Maar eigelnlijk zou je naast de low racer van flevobike, een Jester van
Challenge moeten zetten die lijkt het meest op de low racer van M5, en
dit is echt een racefiets, puur bedoeld om hard te fietsen.
Goed succes met het bepalen van je keuze.
Groeten ,

Martijn die best zonder spreuk kan, Gons

--
GIF89a