Re: Challenge Hurricane

mfgons produced:

> Je zou eens kunnen kijken op ligfiets.net daar is sinds kort de pagina
> van Challenge bij gekomen en de pagina van flevobike is er al een tijdje
> dan kun je misschien wat prijzen van de standaard modellen vergelijken.

Ik denk dat ik persoonlijk wel verantwoordelijk ben voor 10% van de hits
op ligfiets.net de laatste 2 dagen :-)

> Daarbij kan ik wel zeggen dat de Challenge hurricane mischien wat meer
> allround is dan de racer. Dus afhankelijk van wat je er nog meer mee wil
> doen dan hard rijden kun je je keus bepalen.

Fietsvakanties zijn ook niet uitgesloten, dus daar zou een complete
racer misschien niet zo goed voor zijn.

> Maar eigelnlijk zou je naast de low racer van flevobike, een Jester van
> Challenge moeten zetten die lijkt het meest op de low racer van M5, en
> dit is echt een racefiets, puur bedoeld om hard te fietsen.

Weet iemand de prijs en andere info van de Challenge Jester, hij staat
niet in het prijs-boekje van Challenge en ook niet op de web-site. Het
enige wat ik er van gezien heb is een zijaanzicht in een heel dun
foldertje van Challenge.

> Goed succes met het bepalen van je keuze.
> Groeten ,
>
> Martijn die best zonder spreuk kan, Gons

Pieter