Re: Challenge Hurricane

Over ligfiets in combinatie met fietskar: ik berijd een Flevo Racer met
daarachter een kinderkar met twee kinderen van 6 en 3. Gaat uitstekend.
Ik ben er nog niet mee op vakantie geweest (toen had ik nog een
bukfiets), maar gezien de ervaringen met korte tochten zie ik dat ook
met vertrouwen tegemoet. Je moet mischien iets meer uitkijken met het
door de kar wegduwen van de achterkant van je fiets bij het remmen. En
in ieder geval ook een achterrem monteren (dit is bij de Flevo Racer
niet standaard).

Erik Snel