RE: snellere flevo racer

-- BEGIN included message

Jeroen T. Bezemer wrote:

> Wie

> nog
>
> Het vervangen van het rubberblok door een hydroveer heeft mij een
> aardige snelheidsverbetering opgeleverd. Ik durf nu veel harder over
> hobbels te rijden, en ook mijn gemiddelde snelheid is (weer) een
> stukje hoger: bukfiets 19; flevo-racer met rubber 22; nu met hydro
> 24.
> Deze snelheid gaat over een afstand van 12.5 km, inclusief enkele
> bruggen, dijkjes, viadukten en stoplichten. (alles behalve stops van
> meer dan 3 seconden)

Paar vragen hierover:

   * is het effect van de hydroveer dat je op een slechtere weg toch
     snelheid kunt houden, of is het resultaat ook een hogere snelheid
     op goede wegen? (beide vind ik overigens interessant...)
   * wat is een hydroveer, wat kost het en waar is het te krijgen?

Groeten,

Erik Snel

-- END included message