stuurgeometrie

Hallo,

zoals beloofd is mijn pagina over voorvorkontwerp weer iets uitgebreid.
Je vindt er n en ander over naloop, sprong, hellingshoek en de
interpretatie daarvan. Nieuw zijn de berekingen rond wheelflop en
bedenkingen rond handenvrij rijden.

En adres: http://bewoner.dma.be/bSimon/vrvork.htm.

En mail me gerust als ik het ergens fout heb!

mvg,
Bert.

(Overigens nog eens bedankt aan Theo De Gruiter: doordat jij meldde dat je
handenvrij kon op een Cirrus wist ik zeker dat de sprong hier zeker geen
bepalende factor was!)